.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران در هفته ایی که گذشت
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ميهمان مازندراني ها / معرفي عضو جدید شورای اسلامی شهر ساری در اين هفته /سفر انتخاباتي پورمحمدی به استان مازندران ...
مازندران در هفته ایی که گذشت

•اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی صبح 5 شهريور 1391 برای بازدید از ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی وارد استان مازندران شدند.در این بازدید دوره ای که هر ساله در ایام تعطیلات تابستانی مجلس صورت می گیرد، رئیس کمیسیون صنایع مجلس، دبیر کمیسیون و تعداد 20 نفر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور داشتند.

•مدير كل مديريت بحران مازندران بيمه را حلقه مفقوده حوادث كشور دانست . هادي خنجري در مصاحبه اختصاصي به حوادث اخير در مازندران اشاره كرد و اظهار داشت:حوادث طبيعي همواره بخشي از تاريخ حيات انسان بوده است و امروزه نيز انسانها در معرض خطرات ناشي از حوادث طبيعي مثل زلزله، سيل،طوفان و ... قرار دارند.

•رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به فوت مرحوم بهروش، عضو سابق شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: عضو جدید شورای اسلامی شهر ساری هفته آینده معرفی خواهد شد.فرامرز نقیبی عصر یکشنبه 5شهریور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری افزود: با فرمانداری ساری برای معرفی عضو علی البدل مکاتبه کردیم و قرار است تا پایان هفته نفر بعدی را معرفی کنیم تا از هفته بعد در خدمت عضو جدید باشیم.

•همزمان با حضور رئیس سازمان بازرسی در مازندران حكم جلب مديركل منابع طبيعي مازندران صادر شد عباسعلي نوبخت كه در جلسه شوراي هماهنگي جهاد كشاورزي مازندران كه با حضوررئيس بازرسي كشورحجت السلام پورمحمدي در سالن اجتماعات جهاد كشاورزي مازندران برگزار شد گفت : در همين آغاز جلسه امروز به صورت تلفني به بنده خبر داده اند كه حكم جلب من توسط كلانتري 11 ساري داده شده است.گفتنی است حكم جلب مديركل منابع طبيعي وآبخيز داري منطقه ساري توسط يك شركت خصوصي گرفته شده است.

•با حضور مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران ، نايب رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولين دستگاههاي اجرايي استان ، پروژه هاي گاز و تصفيه خانه فاضلاب شهرك صنعتي بابكان افتتاح شد .عباسعلي وفايي نژاد در اين مراسم گفت : شهرك صنعتي بابكان آمل بعنوان دوازدهمين شهرك صنعتي استان است كه داراي تصفيه خانه فاضلاب صنعتي مي شود .

•رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی ساری گفت: هیچ‌کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی در جای خود قرار نگرفته‌اند. سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری به همراه نماینده مردم ابهر و خرمدره و نماینده مردم سقز و بانه از شهرک صنعتی شماره یک ساری بازدید کرد.رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی ساری در این دیدار، اظهار داشت:‌ چنانچه مدیران شایسته بخش صنعت را مدیریت نکنند، مشکلات این بخش همچنان پابرجا است.

•مدیرکل صداوسیمای مازندران از جامعه دانشگاهی استان خواست عملکرد و وظایف شبکه طبرستان را به بوته نقد بگذارند. بهرام حمیدی بعدازظهر امروز در همایش بین‌المللی مدل‌های غیرخطی و بهینه‌سازی در دانشگاه شمال آمل با اشاره به اینکه نقد جامعه دانشگاهی موجب می‌شود فعالیت‌های صداوسیمای مازندران به صورت علمی صورت گیرد، اظهار داشت: همواره گفتیم که مازندران نباید بیکار داشته باشد اما باید راهکارهای این شعار از سوی جامعه دانشگاهی و صداوسیما بیان شود.

•مدیرجهاد کشاورزی چالوس عصر 8شهریور در مراسم افتتاح دو پروژه کشاورزی در چالوس گفت: کانال زراعی روستاهای کریم‌آباد و نجار کلا دو پروژه قابل افتتاح بخش کشاورزی در هفته دولت چالوس بوده است.یزدان قلی خزائی اظهار داشت: احداث این کانال‌های زراعی از خواسته‌های کشاورزان و مردم منطقه بوده است که در سری برنامه‌های جهاد کشاورزی چالوس قرار گرفت.

•مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: ‌همه مسئولان فرهنگی کشور باید با تعریف جایگاه هنر در کشور امکانات رفاهی مناسب را برای فعالان این عرصه در نظر بگیرند.عباسعلی ابراهیمی عصر8شهریور در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی هنری شهید باهنر بابلسر با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: این پروژه از پروژه‌های مهم استانی و از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری است که با اعتبار 900 میلیون تومانی و در زمینی به مساحت یک‌هزار و 550 متر مربع در دو طبقه شامل یک سالن آمفی تئاتر، اتاق گریم برای خواهران و برادران، اتاق گالری و یک سالن سرایه‌داری و چهار کلاس آموزشی به بهره‌برداری رسیده است.

•محمدعلی قمی اویلی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: هر کس به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد دارد باید دولت را نیز در مجموعه نظام ببیند.وی اظهار داشت: فضای عمومی شهرستان نوشهر را به گونه‌ای پیش بردیم تا به سمت اعتمادسازی و علاقمندی بیشتر به نظام ارتقا یابد و بر این ‌اساس به دنبال این بودیم تا این ارتقا را با عملکرد مثبت به ارزش‌ها و مبانی اصلی انقلاب و سلامت کاری در حوزه ادارات به وجود بیاوریم که در این کار موفق بودیم.

• حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی پیش از ظهر دهم شهریوردر جمع نخبگان و فعالان سیاسی استان مازندران به پرسش‌های این اقشار مبنی بر مطرح بودن موضوع کاندیداتوری وی در حاشیه سفر به استان‌‌ها اظهار داشت: من در این جلسات اعلام مواضع انتخاباتی ندارم و عبور در این حوزه به‌زودی درست نیست، اگر در این مصاف قرار گیرم و تبلیغات و انتخاباتی شکل گیرد با صراحت دیدگاه خود را مطرح می‌کنم.وی ادامه داد: در این موقعیت و جایگاه وقتی به استان‌ها می‌رویم بنا به وظیفه باید پاسخگوی مردم باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.